Noobs from Proland

The Maelstrom EU
Teraz jest 27 cze 2017, o 09:12



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 4 sie 2012, o 20:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2011, o 10:10
Posty: 185
WoW Postacie: Scoorpio, Guldur
Offline

Powinni zrobic wowa za free ;p
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 4 sie 2012, o 20:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2011, o 12:00
Posty: 300
Offline

Huhuhu... powinni!
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 5 sie 2012, o 13:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2009, o 12:33
Posty: 395
Lokalizacja: Tarnów
Offline

WoWa ? Niby dlaczego najlepszą grę MMO robić F2P? Nie opłaca się zupełnie. Nie ma obecnie żadnej konkurencji dla WoWa nie dość, że w segmencie Pay2Play jak również w MMO.
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 7 sie 2012, o 10:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2009, o 02:26
Posty: 213
Lokalizacja: Toruń
WoW Postacie: Avon
Offline

Guldur napisał(a):
Powinni zrobic wowa za free ;p

...i mounty za free :<


Viva la Vida!
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 7 sie 2012, o 11:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2011, o 12:00
Posty: 300
Offline

Qman, patrzysz z trochę innej perspektywy :}
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 7 sie 2012, o 16:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2009, o 12:33
Posty: 395
Lokalizacja: Tarnów
Offline

Owszem :) bo cały czas szukam gry, dla której rzucę WoWa ;) musi być wypasiona :D
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 7 sie 2012, o 19:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2011, o 11:01
Posty: 153
Offline

Qman napisał(a):
Owszem :) bo cały czas szukam gry, dla której rzucę WoWa ;) musi być wypasiona :D


jesli chodzi Ci o MMO to raczej niepredko:P chyba trzeba czekac na "Titana";) Cos czuje ze Blizz szykuje prawdziwa bombe!
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 7 sie 2012, o 19:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2009, o 12:33
Posty: 395
Lokalizacja: Tarnów
Offline

Mnie interesuje tylko MMO :D gdzie znajdę więcej takich Noobów jak nie w MMO :D
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 7 sie 2012, o 19:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2011, o 11:01
Posty: 153
Offline

Co do SWTOR szkoda tak wyszlo... gdyby inny (stabilny) silnik gry i end game to wydaje mi sie ze conajmniej z 5 mln luda by gralo, a tak to ta gore dolcow zamiast na dopieszczanie gry itp wydli w wiekszosci na marketing pewnie...Sry ze sie zale ale nie kumam jak przy takim buzdecie zje..c gre osadzona w tak zajebistym uniwersum, na ktore moglboby byc miliony pomsylow, w koncu akcja dzieje sie w calej GALAKTYCE!!!

Druga sprawa . Jak mogli popelnic tyle bledow skoro przez ostanie 8 lat odkąd WoW wyszedl na swiat i w miedzy czasie powstalo pelno MMO niczego sie nie nauczyli i nie unikneli bledow konkurencji...

Pisze to jaki fun Gwiezdnych Wojen swoja droga:P
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 16 sie 2012, o 18:51 
Dołączył(a): 17 sie 2011, o 11:38
Posty: 64
Offline

Dobra srututu, pytanie kiedy ruszy darmowe SWTOR i na jaki serwer wbić zeby kogoś spotkac :P
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 16 sie 2012, o 19:35 
Avatar użytkownika

Noobowy nadzorca
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 21:59
Posty: 1919
Lokalizacja: Warszawa
Offline

Fundin ty lepiej wbij na wowa do nas!

pozdr.


Obrazek
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 17 sie 2012, o 16:25 
Dołączył(a): 17 sie 2011, o 11:38
Posty: 64
Offline

Wiesz co ostatnio mi troche szkoda kaski na pp, moze bym i jakiegoś kupił za golda to bym sie zdecydował ale nie wiem jaki mam stan konta to raz :) no a dwa jakos mnie ten nowy dodatek tez nie przekonuje ;)
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 30 wrz 2012, o 23:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2008, o 20:30
Posty: 1607
Lokalizacja: Elbląg, Polska
WoW Postacie: Thagathal, Xience, Taxus, Coroflex, Cypher
Offline

Niedawno zrobili ogromy (już drugi) merge serwerów. Nie wiem, czy fizycznie, czy wirtualnie, ale teraz wszyscy grający do tej pory na serwerach PvE są razem, to samo PvP i RP (czyli zostały 3 serwery anglojęzyczne w Europie i podobnie w innych regionach). Dzięki temu mamy full graczy online. Niestety premiera MoP spowodowała przymarcie naszej SWTORowej gildii. Ciekawe, co będzie dalej. Na razie F2P nie ma, ale jak wejdzie, będzie z ograniczeniami na korzyść tych, którzy utrzymają abonament.

Ja osobiście nie mam czasu na granie, zacząłem się przygotowywać do egzaminu specjalizacyjnego, więc przymieranie SWTORa ostatnio nawet jest mi na rękę.
MoPa kupię dopiero, jak (jeśli) zdam egzamin. W planach jedynie mam X-COM Enemy Unknown w najbliższym czasie ;)

pozdro


Thagathal - lvl 90 Draenei Warrior
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 1 paź 2012, o 11:31 
Avatar użytkownika

Noob Officer
Dołączył(a): 8 sie 2011, o 16:03
Posty: 250
Lokalizacja: Śrem
WoW Postacie: Absynthia, Absikus, Abshunter
Offline

:) Thag nie tylko ty czekasz na X-Com: Enemy Unknown :P jak dobrze pamiętam premiera jest 9.10.br więc oczekuje jej tak samo z niecierpliwością jak ty :)


Obrazek
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 15 lis 2012, o 18:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2011, o 11:01
Posty: 153
Offline

SWTOR od dzisiaj F2P ktos wraca lub zaczyna grac? Bo ja wlasnie instaluje i bede koksal jugga :)
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: SWTOR
PostNapisane: 20 sty 2013, o 18:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2008, o 20:30
Posty: 1607
Lokalizacja: Elbląg, Polska
WoW Postacie: Thagathal, Xience, Taxus, Coroflex, Cypher
Offline

F2P wprowadziło trochę zmian do SWTORa, ale chyba dzięki temu Bioware dostał zastrzyk kasy, bo się ożywili i nabrali prędkości we wrzucaniu patchy i dorzucaniu contentu. Na prawdę F2P stał się tylko zachętą dla niezdecydowanych, bo endgame uprawiać się na tym nie da ;)

Przedstawicielstwo Noobów w SWTOR ma się dobrze (aktualnie na serwerze The Red Eclipse). Ludzie przychodzą i odchodzą, ale core rajdowy jest w miarę stały. Ostatnio bawimy się bardziej progressowo, co może trochę zaburzyło sielankowe klimaty, ale mamy też więcej satysfakcji, bo wbrew opiniom aktualny endgame nie należy do najłatwiejszych (TFB hm), a taktyki nie wybaczają błędów (nie do nadrobienia gearem). Mimo większej presji ostatnio, nie używamy dkp.

Mamy na pokładzie sporo Noobów, w tym trzech byłych GMów ;)

Do WoWa na razie nie wracam, kupiłem sobie Pandy, ale po 2 logowaniach mi się znudziły, czyli jeszcze nie czas na powrót ;)

pozdro


Thagathal - lvl 90 Draenei Warrior
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw" created in 2005 by Maëvah (ex-Moonclaw) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL