Noobs from Proland

The Maelstrom EU
Teraz jest 27 cze 2017, o 09:12



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 sie 2010, o 15:23 
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 20:35
Posty: 44
Offline

Macie tak bardzo nasrane na swoim ekranie wowa ze postanowilem was zawstydzic. Moje UI wyglada jak czysty wow. Jest tam tylko MSBT, DBM, oraz grid. Ten pierwszy zeby mniej chaotycznie dostawac informacje o walce, ten ostatni zeby okno rajdu nie zaslanialo calego ekranu. Pozostale opcje ktore zalatwiacie addonami sa dostepne przez odpowiednie opcje w interface menu. Chyba ze ktos lubi kiedy jego wow wyglada jak fifa football manager 2212.
I tak na przyklad wyeliminowalem sexy map jako zbedny addon, wyeliminowalem recount jako zbedny addon (wlaczam razem z gearscore zeby sie pocieszyc jaki jestem zaje). Efekt jest taki ze daleko od korei, czyli maksimum przyjemnosci, minimum smieci. I jest jeszcze tetris.


Załączniki:
WoWScrnShot_082410_151717.jpg
WoWScrnShot_082410_151717.jpg [ 233.35 KiB | Przeglądane 14935 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 24 sie 2010, o 16:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 21:54
Posty: 472
Lokalizacja: Gniezno
WoW Postacie: Walery, Vifon, Krisos, Czekoladka, Popitqa, Walerion, Krzys(H) and more more more!!!
Offline

UI jak UI ale ping jak zwykle masakryczny :P czerwien tam na dole na monitorku od razu mi sie rzuciła w oczy :D:D:D


Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery...
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 24 sie 2010, o 21:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2008, o 20:30
Posty: 1607
Lokalizacja: Elbląg, Polska
WoW Postacie: Thagathal, Xience, Taxus, Coroflex, Cypher
Offline

A tak aktualnie wygląda moje ui. Doszedł forteXorcist, czy jak to tam ;)

pozdro


Załączniki:
WoWScrnShot_082410_214736.jpg
WoWScrnShot_082410_214736.jpg [ 409.14 KiB | Przeglądane 14918 razy ]


Thagathal - lvl 90 Draenei Warrior
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 25 sie 2010, o 11:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2009, o 08:18
Posty: 291
Lokalizacja: Zielona Góra
WoW Postacie: Sehkyt, Jamaszka, Apteczka, Wnerwiacz, Kersha
Offline

Seh UI version 2.0, znów rudy i zakuty dostają po łbie a reszta sobie patrzy z oddali... :D


Załączniki:
WoWScrnShot_050810_234038.jpg
WoWScrnShot_050810_234038.jpg [ 820.76 KiB | Przeglądane 14904 razy ]


ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 28 sie 2010, o 17:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2009, o 01:48
Posty: 358
Lokalizacja: Toruń
WoW Postacie: Aratho - lock
Offline

A to moj burdel :)


Załączniki:
WoWScrnShot_071210_223457.jpg
WoWScrnShot_071210_223457.jpg [ 317.19 KiB | Przeglądane 14871 razy ]


Hi, I'm Paper. Rocks are fine. But Blizzard, please nerf Scissors.
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, o 05:01 
Dołączył(a): 15 sie 2010, o 20:21
Posty: 74
WoW Postacie: Upiorny- Hunter
Wektor- DK
Arczi- Shaman
Morlands- Pala
Kaszelek- Priest
Offline

A to moje nowe UI teraz


Załączniki:
ui1.jpg
ui1.jpg [ 334.91 KiB | Przeglądane 14845 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 30 sie 2010, o 17:43 
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 10:26
Posty: 107
WoW Postacie: Staniss,
Offline

Moje aktualne UI to coś takiego:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 17:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 17:13
Posty: 392
Offline

Moj ulubiony temat na forum ;)

Kizi napisał(a):
Moze to bedzie pierwszy topic o UI i addonach, ktory pozyje ciut dluzej :) Byly juz takie 3.
A moze by tak kiedys jakis admin przykleil tamte stare topiki do tego? :)

Hruka napisał(a):
Pozostale opcje ktore zalatwiacie addonami sa dostepne przez odpowiednie opcje w interface menu.
Sie usmialem :mrgreen:

Moje aktualne (chociaz wiecznie w przebudowie) UI:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Addony na biezaca chwile:
Aloft, Atlas, AtlasLoot, Buffalo, Chinchilla, ClosetGnome, DBM, DetachedMiniButtons, Dominos, EavesDrop, Enchantrix, FuBar, Gatherer, HealBot, Informant, KgPanels, MikScrollingBattleText, MobInfo, MoveAnything, Omen, OmniCC, Ora3, Pitbull, Prat, Quartz, RaidBuffStatus, Recount, RedRange, SellJunk, WIM, XLoot uff ;)


Załączniki:
UO1027.jpg
UO1027.jpg [ 246.16 KiB | Przeglądane 14753 razy ]


Obrazek Obrazek


Ostatnio edytowano 30 wrz 2010, o 00:52 przez Jarx, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 22:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2009, o 10:25
Posty: 422
Lokalizacja: Mława
WoW Postacie: Boronion-tank
Blaithin-healer
Offline

Jarx Ty chyba naprawdę lubisz widzieć WSZYSTKO co tylko można zobaczyć:p


Obrazek
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 29 wrz 2010, o 00:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 17:13
Posty: 392
Offline

Przeciez tu wszystko jest niezbedne ;) Ty wiesz ile rzeczy musialem wykopac po zmianie 24" wide na 19"? :) Na Cata chyba trzeba bedzie druga 24" kupic... tylko gdzie ja to postawie :lol:
Pochwal sie swoim Boro, bo cos go tu nie widzialem. Zwlaszcza uklad z arenek mnie ciekawi.


Obrazek Obrazek
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 29 wrz 2010, o 21:25 
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 02:09
Posty: 3
Offline

Heh wyżebrałem to ui I jest fajne Jarx ale poprosiłbym jeszcze o liste addonow :)
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 30 wrz 2010, o 00:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 17:13
Posty: 392
Offline

Juz, zedytowalem tamtego posta :)
Acha, powodzenia w ustawianiu :mrgreen:


Obrazek Obrazek
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 30 wrz 2010, o 22:11 
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 02:09
Posty: 3
Offline

Lol wszystkich nie sciagne :0
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 paź 2010, o 22:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2010, o 14:25
Posty: 12
Offline

Na życzenie Jarxa ;-) Tukui + Vuhdo w akcji, nie mam screenów z 25:
Załącznik:
WoWScrnShot_100210_205350.jpg
WoWScrnShot_100210_205350.jpg [ 974.94 KiB | Przeglądane 14638 razy ]

Załącznik:
WoWScrnShot_100210_210617.jpg
WoWScrnShot_100210_210617.jpg [ 742.53 KiB | Przeglądane 14638 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 3 paź 2010, o 00:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 17:13
Posty: 392
Offline

Dzieki :)
Pare rozwiazan jest fajnych ale ta czcionka... bleee :P
No i dochodze do wniosku, ze w czasie walki to kazdy ma bajzel na ekranie ;)


Obrazek Obrazek
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 3 paź 2010, o 12:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2009, o 01:48
Posty: 358
Lokalizacja: Toruń
WoW Postacie: Aratho - lock
Offline

Na moje to w ogole nie ma bajzlu na ekranie Yrca i jest bardzo schludnie ;]

Ja najwiekszy problem przy konfiguracji swojego UI mialem zeby byl uzyteczny zarowno do pve jak i pvp. Potrzebne sa zupelnie inne informacje. Jesli gralbym tylko pvp to UI wygladaloby zupelnie inaczej :D


Hi, I'm Paper. Rocks are fine. But Blizzard, please nerf Scissors.
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 8 paź 2010, o 17:02 
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 20:35
Posty: 44
Offline

U mnie nie ma bajzlu. Mimo ze nie mam zadnych posranych addonow a wszystkie informacje podaje mi wbudowane ui wowa. Jedyny minus jaki w tej chwili widze to to ze nie moge jednoczesnie wyswietlac hp przeciwnika w cyfrach i w procentach.
Plus na jutro rozprawka na temat: czy warto miec addony do ui?
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 8 paź 2010, o 19:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2008, o 17:13
Posty: 392
Offline

Hruka, przede wszystkim to wrzuc screena z walki w czasie rajdu - tylko wtedy mozna cokolwiek porownywac czy oceniac UI... Moze sie zdziwicie, ale u mnie jak stoje sam i nic nie robie, to tez jest porzadek :mrgreen:


Obrazek Obrazek
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 8 paź 2010, o 22:52 
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 20:35
Posty: 44
Offline

Jedyny bajzel w czasie rajdu to wciskajace sie wszedzie wskazniki dmg :P Reszta pozostaje na swoim miejscu (no i grid dochodzi do tego). Natomiast kiedy sie ma miliard addonow, ktore w czasie walki zaczynaja swiecic, pykac, klikac, migac i wypijac twoja kawe, wtedy robi sie burdel.
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 9 paź 2010, o 12:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2008, o 12:49
Posty: 579
Lokalizacja: B-stok
Offline

Hruka napisał(a):
... i wypijac twoja kawe, ...


ROZŁOŻYŁO MNIE omg! :lol: :lol: :lol:


Obrazek
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 28 lis 2011, o 00:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 paź 2011, o 23:39
Posty: 6
Offline

Moje UI


Załączniki:
screen.JPG
screen.JPG [ 425.58 KiB | Przeglądane 13237 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 28 wrz 2014, o 20:56 
Dołączył(a): 28 wrz 2014, o 20:51
Posty: 18
Offline

Jejku jakie puste ;P




_________________
http://www.conrad.pl
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw" created in 2005 by Maëvah (ex-Moonclaw) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL