Noobs from Proland

The Maelstrom EU
Teraz jest 24 sie 2017, o 12:39

Znalezione wyniki: 483
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Blako

 Tytuł: Re: Blako
Napisane: wczoraj, o 07:22 

Odpowiedzi: 1
Wyświetlone: 27


Dziekujemy za podanie. Odezwij sie do oficera w grze. (Whisp Ishar/Xaramir/Elwinga/Tarczo/Vilstiri/Farcik)

pozdrawiam

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Boorsuk

 Tytuł: Re: Boorsuk
Napisane: 20 sie 2017, o 00:38 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 79


Przyjety:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Boorsuk

 Tytuł: Re: Boorsuk
Napisane: 19 sie 2017, o 12:17 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 79


Dziekujemy za podanie. Odezwij sie do oficera w grze. (Whisp Ishar/Xaramir/Elwinga/Tarczo/Vilstiri/Farcik)

pozdrawiam

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Finnka

 Tytuł: Re: Finnka
Napisane: 16 sie 2017, o 21:41 

Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 171


Przyjeta:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Finnka

 Tytuł: Re: Finnka
Napisane: 16 sie 2017, o 15:59 

Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 171


Oficerów czy koleżanki?:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Finnka

 Tytuł: Re: Finnka
Napisane: 16 sie 2017, o 15:01 

Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 171


Dziekujemy za podanie. Napisz do mnie w grze (ishar lub do innego oficera online Elwinga/Tarczo/Vilstiri/Xaramir/Farcik)

pozdrawiam

Ps. Bede dzis lub jutro przed 20.00

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Birdsofprey

 Tytuł: Re: Birdsofprey
Napisane: 10 sie 2017, o 11:03 

Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 210


Przyjety:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Birdsofprey

 Tytuł: Re: Birdsofprey
Napisane: 8 sie 2017, o 17:41 

Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 210


Widze ze cos sie rozmijamy, Jak cos bede w srode i czwartek kolo 20.00.

pozdr.

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Sansej

 Tytuł: Re: Sansej
Napisane: 7 sie 2017, o 12:05 

Odpowiedzi: 1
Wyświetlone: 122


Przyjety:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Matthewlöl

 Tytuł: Re: Matthewlöl
Napisane: 7 sie 2017, o 11:49 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 176


Przyjety:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Birdsofprey

 Tytuł: Re: Birdsofprey
Napisane: 6 sie 2017, o 14:23 

Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 210


Dziekujemy za podanie. Swoja drogą namieszałeś w kolorach postu:( Odezwij się do mnie lub do oficerów online. (Farcik, Tarczo, Elwinga, Vilstiri, Xaramir)

pozdrawiam

Ps. Mozna mnie zlapac prawie codziennie wieczorami:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Matthewlöl

 Tytuł: Re: Matthewlöl
Napisane: 4 sie 2017, o 17:40 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 176


Dziekujemy za podanie. Odezwij sie do mnie lub innego oficera w grze. (Tarczo, Vilstiri, Elwinga, Farcik lub Xaramir)

pozdrawiam

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Ihanaa

 Tytuł: Re: Ihanaa
Napisane: 3 sie 2017, o 22:05 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 157


Przyjety, odezwij sie jak przeniesiesz postac:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Ihanaa

 Tytuł: Re: Ihanaa
Napisane: 3 sie 2017, o 13:20 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 157


Dziekujemy za podanie. Zrob sobie postac na naszym serwie i odezwij sie wieczorkiem do mnie na krótką rozmowe. (ewentualnie do jakiegoś oficera online Tarczo, Vilstiri, Farcik, Elwinga, Xaramir)

pozdrawiam

Ps. Można mnie zlapac prawie codziennie po 19.45

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Mihard

 Tytuł: Re: Mihard
Napisane: 29 lip 2017, o 19:44 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 184


Przyjety:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Mihard

 Tytuł: Re: Mihard
Napisane: 29 lip 2017, o 18:52 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 184


Dziekujemy za podanie. Napisz do mnie w grze. (lub do jakiegoś oficera Elwinga, Xaramir, Farcik, Vilstiri, Tarczo)

pozdr.

Ps. Jestem praktycznie codziennie kolo 20.

pozdr.

 Dział: Rekrutacja   Wątek: HiJakob

 Tytuł: Re: HiJakob
Napisane: 23 lip 2017, o 19:51 

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 286


Przyjety:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: HiJakob

 Tytuł: Re: HiJakob
Napisane: 23 lip 2017, o 09:27 

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 286


OK złap mnie w grze (ishar) wieczorkiem. Dostaniesz inv.

pozdr.

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Haloos

 Tytuł: Re: Haloos
Napisane: 15 lip 2017, o 10:04 

Odpowiedzi: 1
Wyświetlone: 265


Dziekujemy za podanie. Odezwij sie do oficera w grze. (Ishar, Elwinga, Vilstiri, Xaramir, Tarczo, Farcik)

pozdrawiam

PS. jestem prawie codziennie kolo 20.00

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Valakhen

 Tytuł: Re: Valakhen
Napisane: 9 lip 2017, o 18:41 

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 316


Przyjety:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Valakhen

 Tytuł: Re: Valakhen
Napisane: 9 lip 2017, o 16:57 

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 316


Dziekujemy za podanie. Odezwij sie do oficera w grze. (Ishar, Elwinga, Vilstiri, Xaramir, Tarczo, Farcik)

pozdrawiam

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Conorr

 Tytuł: Re: Conorr
Napisane: 2 lip 2017, o 17:57 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 372


Przyjety:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Conorr

 Tytuł: Re: Conorr
Napisane: 2 lip 2017, o 17:44 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 372


Dziękujemy za podanie. Hehe mamy juz w gildii jednego conora:) Napisz na whisp do mnie lub jednego z oficerów w grze. (Ishar, Elwinga, Farcik, Tarczo, Vilstiri, Xaramir)

pozdrawiam

ps. Można mnie złapać prawie codziennie kolo 20.00

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Iplefi

 Tytuł: Re: Iplefi
Napisane: 30 cze 2017, o 21:10 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 333


Przyjety:)

 Dział: Rekrutacja   Wątek: Iplefi

 Tytuł: Re: Iplefi
Napisane: 29 cze 2017, o 23:14 

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 333


Dziekujemy za podanie. Odezwij się w grze do jakiegoś oficera. (Elwinga, Tarczo, Vilstiri, Xaramir, Farcik lub ja)

pozdr.

Ps. mozesz mnie zlapac prawie codziennie po 20.00
Sortuj wg:  
Strona 1 z 20 [ Znalezione wyniki: 483 ]


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Skocz do:  
cron

World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw" created in 2005 by Maëvah (ex-Moonclaw) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL